czwartek, 18 kwietnia 2013

A w Weekend... Świetna Impreza w Stolicy!!!


 
Mam dobrą wiadomość dla wszystkich, którzy lubią jeść,  cenią sobie żywność ekologiczną i organiczną, a do tego najbliższy weekend lub przynajmniej jego część planują spędzić w Warszawie.
Otóż.... w dniach 19-21.04 odbędą się w naszym mieście Regionalia czyli II Targi Produktów Regionalnych. Muszę powiedzieć, że impreza zapowiada się bardzo interesująco. Organizatorzy zadbali o ciekawy program. Przewidziane są liczne atrakcje dla dzieci, występy artystyczne, a także warsztaty i pokazy kulinarne. Jednak mnie najbardziej ekscytuje wizja przechadzania się pomiędzy stoiskami i chłonięcia targowej atmosferki :-).
Wśród 237 wystawców dominować będzie branża spożywcza, a w szczególności: pszczelarze, piekarze, masarze, serowarzy i mleczarze. Nie zabraknie również dobrego wina, ani regionalnych browarów. 
Na targach zobaczymy pokazy twórców ludowych oraz modę inspirowaną folklorem. Będzie ręcznie robiona biżuteria, kosmetyki naturalne, liczne wyroby rzemieślnicze i drewniane.
Wszystkich zainteresowanych, po więcej szczegółów zapraszam TU.
Na zdjęciach możecie obejrzeć migawki z zeszłorocznej I edycji Regionaliów, na którą nie udało mi się dotrzeć. Za to, tym razem będę na bank! :-)
 

źródło: www.regionalia.com.pl

źródło: www.regionalia.com.pl

źródło: www.regionalia.com.pl

źródło: www.regionalia.com.pl


źródło: www.regionalia.com.pl
Do zobaczenia! :-)




14 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie za tydzień, bo wtedy będę w stolicy...

    OdpowiedzUsuń
  2. ...niestety, za daleko:( szkoda bo impreza super! pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedawno Regionalia gościły w Krakowie. We Wrocławiu z pewnością również organizowane są podobne imprezy.....

      Usuń
    2. Tak, zazwyczaj w lecie, teraz mamy jarmarki eco, tez fajne:)

      Usuń
  3. Świetnie się zapowiada. 20 kwietnia, w 1500m2 (Solec 18, Warszawa) jest Urban Market (FB strona imprezy https://www.facebook.com/events/489087094462167/ ) Jak mi się uda, to może zajrzę na dwie imprezy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, Magdo, czytałam już o Urban Market. Też postaram się być i tu i tu.

      Usuń
  4. szkoda, że nie dam rady dotrzeć...

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że ta stolica tak daleko...

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzeno, toPestko i Magdo, być może Regionalia zawitają także w Wasze okolice? Widzę, że krążą sobie po kraju....:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna impreza :) a ja już mam weekend zajęty :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem wielką fanką takich imprez. Chodzę prawie na wszystkie, które organizowane są w Wielkopolsce :] Zawsze wracam z pysznościami :}

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie, ja też mam zamiar powrócić z mnóstwem smakołyków. :-)

      Usuń
  9. Mi do Warszawy to jak na Marsa:-), ale uwielbiam takie targi:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię bardzo i zawsze jestem podekscytowana. :-)

      Usuń

Serdeczne dzięki za wszystkie opinie i komentarze. :-)

Print

Durszlak.pl