środa, 30 grudnia 2015

Świątecznie i Orzechowo z Kikkoman i Tabasco


Autorką zdjęcia, tak jak wynika  z napisu na foto: jest Iza Kulińska, która uchwyciła mnie i Agatę akurat podczas krojenia owoców


Niedawno miałam okazję uczestniczyć w świątecznych warsztatach marek Kikkoman i Tabasco, które odbyły się w warszawskiej restauracji Trzy Kolory . Tematem przewodnim były orzechy, a w roli dodatków i podkręcaczy smaku wystąpiły dobrze znane, widoczne na zdjęciu sosy :-)





Pod okiem szefa Sebastiana Gołębiewskiego przygotowywaliśmy potrawy wigilijne i bożonarodzeniowe - niby osadzone w klimacie, ale zupełnie nietradycyjne czyli ...było tak jak lubię :-)





Nasze menu przedstawiało się następująco:
  • Świąteczna zupa z orzechów włoskich
  • Pierożki z kaszą, grzybami i orzechami laskowymi
  • Śledzie smażone w grzybach, ziołach , a do tego orzechowy wafelek 
  • Karp (smażony) w maku i kokosie, serwowany z pęczakiem z gruszkowo-jabłkową omastą na domowym winie
  • Karmelizowane orzechy na kokosowym puddingu z imbirem





Mojemu Zespołowi w składzie: Agata Witowska, Iza Kulińska, Iwona Świerczyńska, z którym przygotowywałam karpia dziękuję za sympatyczną współpracę,a  Organizatorom za zaproszenie :-)
Na koniec, nieskromnie powiem, że nasze karpisko wyszło rewelacyjnie i było moim, niekwestionowanym no.1 podczas tych warsztatów :-)

1 komentarz:

  1. Witam :) A ja bym przygarnęła przepis na zupę z orzechów włoskich. Jadłam ją ok 15 lat temu nad morzem na weselu i nigdzie przepisu nie znalazłam. Była to zupa krem podana z groszkiem ptysiowym.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Serdeczne dzięki za wszystkie opinie i komentarze. :-)

Print

Durszlak.pl